Interpretacja indywidualna - Interpretacja - null

ShutterStock
Interpretacja indywidualna - Interpretacja - null

Temat interpretacji

Temat interpretacji

Temat interpretacji

Interpretacja indywidualna

– stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

19 listopada 2024 r. wpłynął Państwa wniosek z 5 listopada 2024 r. o wydanie interpretacji indywidualnej. Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Stosują Państwo program poleceń pracowniczych, stanowiący adaptację globalnej polityki polecania pracowników obowiązującej w grupie X (dalej Program), w której skład Państwo wchodzą. Celem Programu jest wsparcie rekrutacji zewnętrznej i nagradzanie osób, które polecają znane im osoby jako kandydatów, których uważają za wysoko wykwalifikowanych i odpowiednich na wolne stanowiska.

Polecającymi w Programie mogą być Państwa pracownicy oraz stali współpracownicy, współpracujący z Państwem na podstawie umowy cywilnoprawnej, w ramach własnej działalności gospodarczej. Udział w Programie jest dobrowolny. Rekrutacja pracowników nie należy do obowiązków umownych osób uczestniczących w Programie jako polecający. Jednocześnie polecającymi nie mogą być pracownicy zatrudnieni na niższych stanowiskach tj.(...); menagerowie, którym kandydat miałby bezpośrednio podlegać ani wyższa kadra zarządzająca.

W razie wielokrotności poleceń odnoszących się do tej samej osoby, uważa się, że polecenia dokonał pierwszy polecający. Poleceń dokonuje się poprzez portal, z którego korzystają wszystkie spółki w grupie, przy użyciu udostępnionego w tym celu formularza. Jeżeli polecony kandydat zostanie zatrudniony i przepracuje 6 miesięcy – polecającemu pracownikowi wypłacona zostaje określona Programem kwota pieniężna (dalej Bonus).

Dotychczas traktowali Państwo wypłacenie Bonusu pracownikowi jak przychód ze stosunku pracy. Po zapoznaniu się z informacjami medialnymi o przeciwnej interpretacji – uznali Państwo, że wypłata Bonusu stanowi przychód z innych źródeł i zamierzają Państwo w przyszłości wypłacać ten Bonus bez pomniejszania o zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych.

Pytanie

Czy wypłacenie polecającemu pracownikowi (tj. zatrudnionemu na podstawie stosunku pracy), przewidzianego Programem świadczenia pieniężnego z tytułu polecenia nowego pracownika, stanowi dla polecającego pracownika przychód z innych źródeł i w związku z tym nie pobierają Państwo od takiego świadczenia zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych, lecz sporządzają informację o wysokości przychodów zgodnie z art. 42 a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych?

Państwa stanowisko w sprawie

Państwa zdaniem, wypłacenie polecającemu pracownikowi, tj. zatrudnionemu na podstawie stosunku pracy, przewidzianego Programem świadczenia pieniężnego z tytułu polecenia nowego pracownika, stanowi dla polecającego pracownika przychód z innych źródeł i w związku z tym nie pobierają Państwo od takiego świadczenia zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych, natomiast sporządzają Państwo informację o wysokości przychodów przewidzianą art. 42a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych (dalej UPDOF).

Zgodnie z art. 10 ust.1 UPDOF źródłami przychodów są m.in.

-stosunek służbowy, stosunek pracy, w tym spółdzielczy stosunek pracy, członkostwo w rolniczej spółdzielni produkcyjnej lub innej spółdzielni zajmującej się produkcją rolną, praca nakładcza, emerytura lub renta (pkt 1),

-inne źródła (pkt 9).

Zgodnie z art. 12 ust. 1 UPDOF za przychody ze stosunku służbowego, stosunku pracy, pracy nakładczej oraz spółdzielczego stosunku pracy uważa się wszelkiego rodzaju wypłaty pieniężne oraz wartość pieniężna świadczeń w naturze bądź ich ekwiwalenty, bez względu na źródło finansowania tych wypłat i świadczeń, a w szczególności: wynagrodzenia zasadnicze, wynagrodzenia za godziny nadliczbowe, rożnego rodzaju dodatki, nagrody, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop i wszelkie inne kwoty niezależnie od tego, czy ich wysokość została z góry ustalona, a ponadto świadczenia pieniężne ponoszone za pracownika, jak również wartość innych nieodpłatnych świadczeń lub świadczeń częściowo odpłatnych.

Zgodnie z art. 20 ust. 1 UPDOF za przychody z innych źródeł, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 9, uważa się w szczególności: kwoty wypłacone po śmierci członka otwartego funduszu emerytalnego wskazanej przez niego osobie lub członkowi jego najbliższej rodziny, w rozumieniu przepisów o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych, kwoty uzyskane z tytułu zwrotu z indywidualnego konta zabezpieczenia emerytalnego oraz wypłaty z indywidualnego konta zabezpieczenia emerytalnego, w tym także dokonane na rzecz osoby uprawnionej na wypadek śmierci oszczędzającego, zasiłki pieniężne z ubezpieczenia społecznego, alimenty, stypendia, świadczenia otrzymane z tytułu umowy o pomocy przy zbiorach, dotacje (subwencje) inne niż wymienione w art. 14, dopłaty, nagrody i inne nieodpłatne świadczenia nienależące do przychodów określonych w art. 12-14 i art. 17.

Zgodnie z art. 42a UPDOF osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne i ich jednostki organizacyjne oraz jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej, które dokonują wypłaty należności lub świadczeń, o których mowa w art. 20 ust. 1, z wyjątkiem dochodów (przychodów) wymienionych w art. 21, art. 52, art. 52a i art. 52c oraz dochodów, od których na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej zaniechano poboru podatku, od których nie są obowiązane pobierać zaliczki na podatek lub zryczałtowanego podatku dochodowego, są obowiązane sporządzić informację według ustalonego wzoru o wysokości przychodów i przesłać ją podatnikowi oraz urzędowi skarbowemu.

W Państwa ocenie kwota wypłaconego świadczenia za polecenie, nie stanowi przychodu ze stosunku pracy polecającego pracownika, ponieważ nawet w szerokim ujęciu nie stanowi ekwiwalentu świadczonej przez niego pracy. Poszukiwanie nowych pracowników ani udział w Programie nie należy do obowiązków służbowych dotychczasowych pracowników. Program służy zwiększeniu efektywności rekrutacji zewnętrznych prowadzonych przez Państwa na wolne stanowiska poprzez umożliwienie Państwu ewentualnego skorzystania z sieci prywatnych kontaktów pracowników i wzięcie ich rekomendacji pod uwagę. Świadczenie wypłacane zgodnie z Programem stanowi natomiast motywację do wzięcia w nim udziału i udostępnienia wiedzy niezwiązanej ze stosunkiem pracy z Państwem, a wynikającej z osobistych doświadczeń i relacji interpersonalnych pracownika. Nadto Program nie jest adresowany wyłącznie do pracowników, ale także do Państwa współpracowników.

W związku z tym kwota pieniężna (Bonus) wypłacona dotychczasowemu pracownikowi za polecenie nowego pracownika, po spełnieniu wymogu 6-miesięcznego zatrudnienia – stanowi dla pracownika przychód z innych źródeł zgodnie z art. 20 ust. 1 UPDOF i dlatego nie będą Państwo obowiązani do poboru zaliczek na podatek dochodowy, a będą Państwo obowiązani do sporządzenia informacji, o której mowa w art 42a ust. 1 UPDOF.

Ocena stanowiska

Stanowisko, które przedstawili Państwo we wniosku, jest prawidłowe.

Uzasadnienie interpretacji indywidualnej

Zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2383 ze zm.):

Płatnikiem jest osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej, obowiązana na podstawie przepisów prawa podatkowego do obliczenia i pobrania od podatnika podatku i wpłacenia go we właściwym terminie organowi podatkowemu.

Podstawową zasadą obowiązującą w przepisach ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 226 ze zm.) jest zasada powszechności opodatkowania, która wyrażona została w art. 9 ust. 1 tej ustawy. Stanowi on, że:

Opodatkowaniu podatkiem dochodowym podlegają wszelkiego rodzaju dochody, z wyjątkiem dochodów wymienionych w art. 21, 52, 52a i 52c oraz dochodów, od których na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej zaniechano poboru podatku.

Z treści powyższego przepisu wynika, że opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych podlegają wszelkiego rodzaju dochody uzyskane przez podatnika z wyjątkiem tych, które zostały enumeratywnie wymienione w katalogu zwolnień przedmiotowych, zawartym w ww. ustawie, bądź od których zaniechano poboru podatku.

Ogólne pojęcie przychodu zostało wyjaśnione w art. 11 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Zgodnie z tym przepisem:

Przychodami, z zastrzeżeniem art. 14-15, art. 17 ust. 1 pkt 6, 9, 10 w zakresie realizacji praw wynikających z pochodnych instrumentów finansowych, pkt 11, art. 19, art. 25b, art. 30ca, art. 30da i art. 30f, są otrzymane lub postawione do dyspozycji podatnika w roku kalendarzowym pieniądze i wartości pieniężne oraz wartość otrzymanych świadczeń w naturze i innych nieodpłatnych świadczeń.

Przychód jest określonym przyrostem majątkowym po stronie podatnika, realną korzyścią majątkową podatnika. Ustawodawca przyjął zasadę, że przychodami są:

1)pieniądze i wartości pieniężne, które:

·zostały otrzymane przez podatnika – czyli takie pieniądze i wartości pieniężne, które podatnik rzeczywiście „dostał, odebrał, zainkasował, objął w posiadanie”;

·zostały postawione do dyspozycji podatnika – czyli takie przysporzenia, które zostały mu faktycznie udostępnione/przekazane do odbioru; takie pieniądze i środki pieniężne, które podatnik ma możliwość włączyć do swojego władztwa, a więc ma możliwość skorzystania z tychże pieniędzy i wartości pieniężnych i nie jest to uzależnione od dodatkowej zgody osoby stawiającej określone pieniądze i wartości pieniężne do dyspozycji podatnika;

2)wartość otrzymanych świadczeń w naturze i innych nieodpłatnych świadczeń – czyli takie przysporzenia majątkowe, które mają postać:

·świadczeń w naturze (otrzymane rzeczy lub prawa);

·nieodpłatnych świadczeń innych niż świadczenia w naturze (np. otrzymane usługi).

Źródła przychodów zostały określone w art. 10 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. W myśl tego przepisu źródłami przychodów są m.in.:

-stosunek służbowy, stosunek pracy, w tym spółdzielczy stosunek pracy, członkostwo w rolniczej spółdzielni produkcyjnej lub innej spółdzielni zajmującej się produkcją rolną, praca nakładcza, emerytura lub renta (pkt 2),

-inne źródła (pkt 9).

Według art. 12 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych:

Za przychody ze stosunku służbowego, stosunku pracy, pracy nakładczej oraz spółdzielczego stosunku pracy uważa się wszelkiego rodzaju wypłaty pieniężne oraz wartość pieniężną świadczeń w naturze bądź ich ekwiwalenty, bez względu na źródło finansowania tych wypłat i świadczeń, a w szczególności: wynagrodzenia zasadnicze, wynagrodzenia za godziny nadliczbowe, różnego rodzaju dodatki, nagrody, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop i wszelkie inne kwoty niezależnie od tego, czy ich wysokość została z góry ustalona, a ponadto świadczenia pieniężne ponoszone za pracownika, jak również wartość innych nieodpłatnych świadczeń lub świadczeń częściowo odpłatnych.

Tak szerokie zdefiniowanie pojęcia przychodu pracownika wskazuje, że w każdym przypadku, w którym uzyska on realną korzyść, będzie to rodzić obowiązek zwiększenia jego przychodu, z wyjątkiem świadczeń określonych w katalogu zwolnień przedmiotowych, zawartych w art. 21, 52, 52a i 52c ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Z kolei zgodnie z przepisem art. 12 ust. 4 ww. ustawy:

Za pracownika w rozumieniu ustawy uważa się osobę pozostającą w stosunku służbowym, stosunku pracy, stosunku pracy nakładczej lub spółdzielczym stosunku pracy.

Zgodnie zaś z art. 20 ust. 1 komentowanej ustawy:

Za przychody z innych źródeł, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 9, uważa się w szczególności: kwoty wypłacone po śmierci członka otwartego funduszu emerytalnego wskazanej przez niego osobie lub członkowi jego najbliższej rodziny, w rozumieniu przepisów o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych, kwoty uzyskane z tytułu zwrotu z indywidualnego konta zabezpieczenia emerytalnego oraz wypłaty z indywidualnego konta zabezpieczenia emerytalnego, w tym także dokonane na rzecz osoby uprawnionej na wypadek śmierci oszczędzającego, zasiłki pieniężne z ubezpieczenia społecznego, alimenty, stypendia, świadczenia otrzymane z tytułu umowy o pomocy przy zbiorach, dotacje (subwencje) inne niż wymienione w art. 14, dopłaty, nagrody i inne nieodpłatne świadczenia nienależące do przychodów określonych w art. 12-14 i art. 17.

Ustawodawca użył w tym przepisie sformułowania „w szczególności”, co wskazuje na to, że katalog przychodów z innych źródeł ma charakter otwarty. Nie ma więc przeszkód, aby do tej kategorii zaliczać również przychody inne niż wymienione wprost w art. 20 ust. 1 ustawy – o ile nie są przychodami ze źródeł określonych w art. 10 ust. 1 pkt 1-8b ustawy.

Zgodnie zaś z art. 32 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych:

Zakłady pracy będące osobami fizycznymi, osobami prawnymi oraz jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej są obowiązane jako płatnicy obliczać i pobierać w ciągu roku zaliczki na podatek dochodowy od osób, które uzyskują od tych zakładów przychody ze stosunku służbowego, stosunku pracy, z pracy nakładczej lub ze spółdzielczego stosunku pracy, z zasiłków pieniężnych z ubezpieczenia społecznego wypłacanych przez zakłady pracy lub z tytułu udziału w nadwyżce bilansowej wypłacanej w spółdzielniach pracy.

Przy czym, stosownie do art. 42a ust. 1 cytowanej ustawy:

Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne i ich jednostki organizacyjne oraz jednostki organizacyjne niemające osobowości prawnej, które dokonują wypłaty należności lub świadczeń, o których mowa w art. 20 ust. 1, z wyjątkiem dochodów (przychodów) wymienionych w art. 21, art. 52, art. 52a i art. 52c oraz dochodów, od których na podstawie przepisów Ordynacji podatkowej zaniechano poboru podatku, od których nie są obowiązane pobierać zaliczki na podatek lub zryczałtowanego podatku dochodowego, są obowiązane sporządzić informację według ustalonego wzoru o wysokości przychodów i przesłać ją podatnikowi oraz urzędowi skarbowemu, przy pomocy którego naczelnik urzędu skarbowego właściwy według miejsca zamieszkania podatnika wykonuje swoje zadania, a w przypadku podatników, o których mowa w art. 3 ust. 2a, urzędowi skarbowemu, przy pomocy którego naczelnik urzędu skarbowego właściwy w sprawach opodatkowania osób zagranicznych wykonuje swoje zadania.

Ocena skutków podatkowych Państwa sytuacji

Z analizy przedstawionego przez Państwa opisu zdarzenia wynika, że stosują Państwo program poleceń pracowniczych, stanowiący adaptację globalnej polityki polecania pracowników obowiązującej w grupie X (Program), w której skład Państwo wchodzą. Celem Programu jest wsparcie rekrutacji zewnętrznej i nagradzanie osób, które polecają znane im osoby jako kandydatów, których uważają za wysoko wykwalifikowanych i odpowiednich na wolne stanowiska. Polecającymi w Programie mogą być Państwa pracownicy oraz stali współpracownicy, współpracujący z Państwem na podstawie umowy cywilnoprawnej, w ramach własnej działalności gospodarczej. Udział w Programie jest dobrowolny. Rekrutacja pracowników nie należy do obowiązków umownych osób uczestniczących w Programie jako polecający. Jednocześnie polecającymi nie mogą być pracownicy zatrudnieni na niższych stanowiskach tj. (...); menagerowie, którym kandydat miałby bezpośrednio podlegać ani wyższa kadra zarządzająca. W razie wielokrotności poleceń odnoszących się do tej samej osoby, uważa się, że polecenia dokonał pierwszy polecający. Poleceń dokonuje się poprzez portal, z którego korzystają wszystkie spółki w grupie, przy użyciu udostępnionego w tym celu formularza. Jeżeli polecony kandydat zostanie zatrudniony i przepracuje 6 miesięcy – polecającemu pracownikowi wypłacona zostaje określona Programem kwota pieniężna (Bonus). Dotychczas traktowali Państwo wypłacenie Bonusu pracownikowi jak przychód ze stosunku pracy.

Wątpliwość Państwa budzi kwestia, czy w przedstawionych okolicznościach sprawy, świadczenie pieniężne (bonus) wypłacany przez Państwa w ramach programu poleceń na rzecz Państwa pracowników (tj. zatrudnionych na podstawie stosunku pracy), jest przychodem z innych źródeł stosownie do art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, a w konsekwencji, czy nie będą Państwo zobowiązani do pobierania zaliczek na podatek dochodowy przy wypłacie ww. bonusu, a jedynie do wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z art. 42a ust. 1 ww. ustawy.

W świetle powyższego, stwierdzam, że wypłacone, będącym przedmiotem Państwa zapytania osobom polecającym (pracownikom, tj. zatrudnionym na podstawie stosunku pracy) świadczenie pieniężne (bonus), o którym mowa we wniosku, stanowi dla tych osób przychód podlegający opodatkowaniu.

W odniesieniu do zakwalifikowania ww. bonusu do odpowiedniego źródła przychodu, należy uznać, że jego wartość nie będzie stanowić dla otrzymujących go osób, wskazanych w pytaniu, przychodu ze stosunku pracy, o którym mowa w art. 10 ust. 1 pkt 1 w zw. z art. 12 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Skoro bowiem – jak wynika z opisu zdarzenia – udział w Programie, o którym mowa we wniosku, jest dobrowolny oraz polecającymi w Programie mogą być Państwa pracownicy i stali współpracownicy, współpracujący z Państwem na podstawie umowy cywilnoprawnej, w ramach własnej działalności gospodarczej (polecającymi nie mogą być pracownicy zatrudnieni na niższych stanowiskach tj. (...); menagerowie, którym kandydat miałby bezpośrednio podlegać ani wyższa kadra zarządzająca) – czyli program skierowany jest do szerokiego kręgu potencjalnych beneficjentów – a także, rekrutacja nie należy do obowiązków umownych osób uczestniczących w Programie jako polecający, to wypłacony bonus osobom polecającym, wskazanym w pytaniu, będzie stanowić dla tych osób przychód ze źródła przychodu jakim są „inne źródła”, o których mowa w art. 10 ust. 1 pkt 9 w zw. z art. 20 ust. 1 powołanej ustawy.

W związku z tym, nie są Państwo zobowiązani do pobierania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu świadczeń pieniężnych (bonusu) wypłacanych w ramach Programu na rzecz osób polecających (pracowników), będących przedmiotem Państwa zapytania. Powyższe oznacza, że ciążyć będzie na Państwu jedynie obowiązek informacyjny, tj. obowiązek sporządzenia i przekazania osobom polecającym wskazanym w pytaniu oraz właściwemu urzędowi skarbowemu informacji o przychodach z innych źródeł oraz o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, zgodnie z powołanym wcześniej art. 42a ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

Z tychże względów Państwa stanowisko uznałem za prawidłowe.

Dodatkowe informacje

Informacja o zakresie rozstrzygnięcia

Interpretacja dotyczy zdarzenia przyszłego, które Państwo przedstawili i stanu prawnego, który obowiązuje w dniu wydania interpretacji.

Pouczenie o funkcji ochronnej interpretacji

·Funkcję ochronną interpretacji indywidualnych określają przepisy art. 14k-14nb ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 2383 ze zm.). Interpretacja będzie mogła pełnić funkcję ochronną, jeśli Państwa sytuacja będzie zgodna (tożsama) z opisem zdarzenia przyszłego i zastosują się Państwo do interpretacji.

·Zgodnie z art. 14na § 1 Ordynacji podatkowej:

Przepisów art. 14k-14n Ordynacji podatkowej nie stosuje się, jeśli stan faktyczny lub zdarzenie przyszłe będące przedmiotem interpretacji indywidualnej jest elementem czynności, które są przedmiotem decyzji wydanej:

1) z zastosowaniem art. 119a;

2) w związku z wystąpieniem nadużycia prawa, o którym mowa w art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;

3) z zastosowaniem środków ograniczających umowne korzyści.

·Zgodnie z art. 14na § 2 Ordynacji podatkowej:

Przepisów art. 14k-14n nie stosuje się, jeżeli korzyść podatkowa, stwierdzona w decyzjach wymienionych w § 1, jest skutkiem zastosowania się do utrwalonej praktyki interpretacyjnej, interpretacji ogólnej lub objaśnień podatkowych.

Pouczenie o prawie do wniesienia skargi na interpretację

Mają Państwo prawo do zaskarżenia tej interpretacji indywidualnej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Zasady zaskarżania interpretacji indywidualnych reguluje ustawa z dnia 30 sierpnia 2002 r. Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 935 ze zm.; dalej jako „PPSA”).

Skargę do Sądu wnosi się za pośrednictwem Dyrektora KIS (art. 54 § 1 PPSA). Skargę należy wnieść w terminie trzydziestu dni od dnia doręczenia interpretacji indywidualnej (art. 53 § 1 PPSA):

·w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach (oryginał i odpis) na adres: Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała (art. 47 § 1 PPSA), albo

·w formie dokumentu elektronicznego, w jednym egzemplarzu (bez odpisu), na adres Krajowej Informacji Skarbowej na platformie ePUAP: /KIS/wnioski albo /KIS/SkrytkaESP (art. 47 § 3 i art. 54 § 1a PPSA).

Skarga na interpretację indywidualną może opierać się wyłącznie na zarzucie naruszenia przepisów postępowania, dopuszczeniu się błędu wykładni lub niewłaściwej oceny co do zastosowania przepisu prawa materialnego. Sąd jest związany zarzutami skargi oraz powołaną podstawą prawną (art. 57a PPSA).

Podstawa prawna dla wydania interpretacji

Podstawą prawną dla wydania tej interpretacji jest art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 Ordynacji podatkowej.